kan je niet meer vroeg tijdig vrij als je in de iso had gezeten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Wat is de context van deze vraag? Uit welk schoolboek komt het?

Het beste antwoord

Kan wel, maar vergeet niet dat vroegtijdige vrijlating samenhangt met goed gedrag, dus als je vaak in de iso zit zal dat niet zijn omdat je je zo voorbeeldig gedraagt.

Als je zomaar eens een keertje in de iso terecht komt kan je alsnog vervroegd vrij komen.