Wat is een zeer goedkope site voor computeronderdelen?

Ik zoek een goedkope site voor computeronderdelen, ik vond al Marktkraamkoopjes.nl, maar weten jullie soms andere sites?

mvg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zoek je een site ipv een vergelijkingssite zoals tweakers? Account aanmaken, virtueel een systeem samenstellen, goedkoopste winkel rolt er vanzelf uit, even checken of de winkel betrouwbaar is, bestellen. http://tweakers.net/pricewatch/

Het beste antwoord

Misschien is Maxict.nl wat je zoekt.
--
'MaxICT is al vanaf 2007 actief en een echte prijsvechter in zijn branche. Naast een breed assortiment bieden zij ook een koopjeshoek die dagelijks wordt gevuld met afgeprijsde producten. Verder behoudt MaxICT veel producten in eigen voorraad, wat zorgt voor een korte levertermijn op vele producten. '