welk gevoel zou er door je heengaan? wat zou je denken?

gisteren was ik met mijn vriendinnen aan het winkelen in een boekhandel; ik liep samen met een van ze naar de tweede afdeling van de zaak ,toen ik een heer op zo'n twee , drie meter afstand van me zag staan van wie ik plotseling zo vreselijk bang werd, ik begon te beven, het enige dat in me opkwam was die heer gaat me wat aan doen,maar het is een heer die ik nooit eerder gezien heb, hoe dichterbij ik hem naderde hoe banger ik werd, hij liep even later samen met een dame de zaak uit, enkele seconden later hoorde ik een bekende stem in de zaak,keek om en zak een "ex",(was maar een drie mnd iets" die me vreselijk bedreigde toen ik het uitmaakte,maar die bleef heel even in de zaak en ging er vandoor, weet niet of hij me gezien heeft of niet;heeft iemand enig idee wat dat betekent?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"zak" een ex. Mooie verspreking !

Antwoorden (4)

Dat betekent dat je bang bent gewoorden zonder reden en dat je een bekende hebt gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kennelijk vermoed je een verband tussen die man en die ex. Dapper van je dat je op die man afliep hoewel de peentjes in je teentjes zaten.
Het kan natuurlijk toeval zijn maar ook dat die ex al in de zaak was en je dat onbewust voelde en voor hem in feite bang bent. Als je in zo een toestand zit, een angst met je meedraagt en die wordt actief, dan kan dit je waarnemeningsvermogen beìnvloeden en dus in dit geval bang worden voor iemand die er mogelijk wat nors kijkend bijliep, maar er vereder helemaal niets mee te maken heeft en dan is ermogelijk sprake van een psychose. Als dit het geval is dan wil het wel eens werken dat bewust te houden en er eens met een arts over te spreken. En je moet misschien wat aan die angst voor die ex doen.
Niet serieus bedoelde tip= koop een handtasje en zodra je hem ziet ram je die in zijn B?k. Dan zet je het op een gillen dat die vent in je tasje heeft zitten gluren. Dat is bij dames een doodzonde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan betekenen dat je vantevoren je ex al had gezien of gehoord. Zonder dat je dat bewust in de gaten had.

Daar werd je erg bang van.

Je keek rond wie er in de buurt was, en dat was alleen deze onbekende man. Jij dacht dus dat je angst door deze onschuldige man werd veroorzaakt.

Nadat deze man was weggelopen zag je je ex.
Cryofiel
14 jaar geleden
Ja, de angst is terecht, als die er is, dan heeft dat een reden... En de reden mag je te weten komen of niet... Het kan een déjà vu geweest zijn... Luister naar je gevoel, het heeft je deze keer gered...
Als je ertegen kunt, dan kom je het te weten, kun je en blijf je er niet tegen kunnen (te traumatisch dus) dan blijft het verscholen voor je... Ga niet zitten wroeten, of piekeren, laat het, als je het mag weten kom je er vanzelf achter...

Ik mag er niet meer over zeggen, vandaar dat ik stop nu...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Van wie mag je niet meer zeggen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn puntjesdoos is leeg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mag ie natuurlijk ook niet zeggen antwoordman. Dat begrijp je toch wel? En dan dat advies niet te piekeren erbij...
Ohlala!!!