Hans Kersting?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, moet Hans Kesting (zonder R) zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd Hans kesting hoor het aan zn stem
Pieter2011
11 jaar geleden
Dat is toch wel een plusje waard zeker?!
+

Andere antwoorden (3)

Of het is de oude "echte" sinterklaas Bram vd vlught of zijn opvolger Stefan de walle

Toegevoegd na 1 minuut:
Meestal komt toch Bram vd Vlught als sinterklaas en vorig jaar zelfs als kerstman
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd Hans Kersting hoor het aan zn stem
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kleine nuance: het is Kesting, zonder r dus
Bij Paul de Leeuw vanavond was dit inderdaad Hans Kersting. Dit is echter niet de 'officiële' Sinterklaas.

Sinds dit jaar is Bram vd Vught opgevolgd door Stefan de Walle (mannelijke Kees uit Flodder)