Kan je bij de action cadeaubonnen kopen?

En van hoeveel euro?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet dat je een tegoedbon krijgt als je iets terugbrengt, wellicht kun je dus ook een cadeaubon vragen. De tegoedbonnen zijn echter wel gewoon kassabonnetjes, echt mooi is het dus niet..

Het beste antwoord

Antwoor is simpel: Nee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet wel dat ze die hebben, maar van welk bedrag weet ik helaas niet.

Wel handig als cadeautip nu ik dit lees. Hele nuttige cadeaubon voor iemand die net is verhuist of een jongere die net op zichzelf woont.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken iemand die er een gekocht heeft, maar het kan goed zijn dat de ene Action wel cadeaubonnen uitschrijft en de andere niet. Je hebt franchisenemers en ieder kan weer naar eigen beleid inspelen op de markt in zijn/haar regio.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, action heeft geen kadobonnen, wel geven ze een tegoedbon als je iets wilt ruilen. Misschien ben je daar mee in de war.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij moet jij eerst uitzoeken wat een franchisenemer inhoudt. De ene marktkraam van Het Stoepje zal wel Spakenburgs Hart verkopen en de andere niet.