Ik zoek leuke puzzels en raadsels om in een personeelsblad te zetten.

Voor ons personeelsblad (van een groot installateurs bedrijf) ben ik op zoek naar puzzels en raadsels om er in te plaatsen. Ze moeten niet te moeilijk zijn. Dus hogere wiskunde, en hele diepe doordenkers daar kan ik niks mee.
Raadsels met als thema installatietechniek zouden het goed doen denk ik.
Omdat we vaak een klein prijsje aan het goede antwoord hangen heb ik ook het antwoord nodig. Dus verwijzingen naar prijsvragen daar kan ik niks mee.

Wie heeft er een idee? Of wie weet waar ik ze kan vinden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je nog suggesties nodig voor kleine prijzen lol +

Het beste antwoord

Hieronder een site met puzzels raadsels en uitleg voor jou.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook een leuke site ik heb net een andere site gevonden. +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,er zijn er best veel van.
Een sudoku misschien? Die kun je vaak overnemen uit kranten en tijdschriften (op voorwaarde dat dat is toegestaan, maar volgens mij kun je altijd even bellen naar de uitgever). De oplossing staat er ook vaak bij, en dan kleur je bv een regel geel, de cijfers van die regel moeten de puzzelaars dan doorsturen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk eerst even na of er geen auteursrecht zit op de te gebruiken puzzels die je ergens van internet of uit bladen haalt. Dit is vaak alleen toegestaan voor eigen gebruik en mag dus niet ter beschikking worden gesteld aan derden. Alvast veel suc6

Toegevoegd na 2 minuten:
beetje laat, zoals Solange al schreef dus