Hoe komt het dat ik slecht tegen drukte kan?

Hoe drukker het om mij heen is..hoe stiller ik ben!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Je binnenste is nog niet zo stil, dat uiterlijke onrust, chaos je innerlijke stilte kan behouden...

Dus zie jezelf als een orkaan... buitenom beweegt het en in de as staat alles stil... van een wiel MOET de as stilstaan om de rest te kunnen laten bewegen...

Even nadenken, want dit is geen makkelijk antwoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb het zelfde probleem, als het druk wordt trek je je terug en als het stil is breng je wat leven in de brouwerij.
das de aard van het beestje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien ben je een klein beetje overgevoelig.
maar ik denk dater weinig mensen zijn die echt heel goed tegen drukte kunnen.
groetjes jamie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kunnen allerlei oorzaken hebben. Het kan zijn dat er mensen in je omgeving de boventoon voeren .En je niet betrokken wordt in de sfeer of gesprek,en je automatisch terug trekt dus andere voeren het woord op een luidruchtige manier . Het kan ook zijn dat de drukte jou irriteerd door de geluiden. Je hebt er eigenlijk last van in het gehoor. Het komt ook voor als je veel andere zaken aan je hoofd hebt en het liefst onder je dekbed wil wegkruipen met de gedachten laat me allemaal met rust .Je zit dan niet lekker in je vel .Dat kan incidenteel zijn en gaat het weer over. Dan later blijkt dat je je wel in de drukte prettig kan voelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wellicht ben je een HSP`er Hoog Sensitive Persoon
lees in onderstaanle lijk eens, kan zij dat je dingen van jezelf herkent.
http://hsp.jouwpagina.nl/

Toegevoegd na 1 uur:
schrijven is een kunst op zig, dyslexie ie een gaave

correctie tekst:
wellicht ben je een HSP`er Hoog Sensitive Persoon
lees in onderstaande linjk eens, kan zijn dat je dingen van jezelf herkent.

Toegevoegd na 1 uur:
tja... link....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel herkenbaar! Ik heb dat dus ook. Hoe drukker het wordt hoe stiller ik ben. Ik hou er ook niet van. Maar ik kan ook weer niet tegen stiltes...