Als je NEE-NEE- en NEE-JA-stickers hebt die je op je brievenbus kan plakken heb je dan ook JA-NEE-stickers?

Je hebt NEE-NEE-stickers als je geen reclamefolders en kranten wilt. Je hebt NEE-JA-stickers als je geen reclamefolders wilt maar wel kranten. Heb je dan ook JA-NEE-stickers dat je wel reclamefolders wilt maar geen kranten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Draai de sticker om?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
JA-JA

Het beste antwoord

Nee want eigenlijk bestaat die groep mensen niet omdat er OOK reclame in die kranten staat. Waarom zou je geen krantje willen maar wel reclame als er ook reclame in die krant staat?

Het is dus zo onlogisch dat daar geen vraag naar is en ik als postbode zou vreselijk in de war raken geloof ik en die pubers van 13 al helemaal!

Toegevoegd na 19 uur:
Ter aanvulling: ja ze worden gemaakt en uitgegeven maar er is geen enkele folder/postinstelling die hier rekening mee houdt. Bij PostNL zijn deze stickers niet bekend en je moet, als je zo'n sticker plakt, er rekening mee houden dat de bezorger de mist in gaat.

Het is gewoon volstrekt onlogisch om zo'n sticker te plakken omdat, als je wel reclamefolders wilt, je heel veel reclame mist die in die krantjes staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok. Ik wou het gewoon eens weten. Ik loop namelijk krantenwijk en ik dacht: zouden die nou wel of niet bestaan. Niet dus.

Andere antwoorden (3)

Zoals het antwoord hierboven al zegt, de ja-nee sticker bestaat officieel niet. Het was meerdere mensen al opgevallen en daarom is er ook iemand geweest die een ja-nee sticker heeft ontworpen (die je dan zelf kunt uitprinten) verder heeft deze persoon ook een misschien-sticker gemaakt (misschien wel eens leuk om naar te kijken)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Je kan de afbeeldingen van de links ook in je antwoord plaatsen. Dat maakt alles nog wat duidelijker! En dan ben je er ook zeker van, dat als de websites van je links in de (verre) toekomst veranderen of niet meer bestaan, de afbeeldingen nog wel in je antwoord zijn te zien!
Antoni
11 jaar geleden
Overigens: een duimpje omhoog voor je antwoord! +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuke grap maar ik ken echt niemand die dit zou willen, natuurlijk kun je het maken maar ik weet zeker dat dit voor verwarring gaat zorgen onder mensen die krantjes en folders verspreiden.
Nee, die bestaan niet al sluit ik niet uit dat een grappenmaker een poging heeft ondernomen ze te maken.

Het marktaandeel van zo'n sticker moet ook erg klein zijn: bestemd voor mensen die van alle reclameaanbiedingen op de hoogte willen zijn maar niet in (plaatselijk) nieuws zijn geïnteresseerd. Kortom, een sticker voor de ware koopjesjager die er een hobby in heeft zijn dag te besteden aan het bezoeken van winkels om van allerlei artikelen het goedkoopste te bemachtigen. Qua welstandsniveau vermoedelijk de tegenpool van degenen die dagelijks de PC Hooftstraat bezoeken.
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog even: in de kranten hier staan juist paginagrote advertenties van winkels die je niet als folder krijgt dus ik snap het werkelijk waar niet waarom je de krant niet zou willen krijgen, zelfs al lees je het nieuws niet.
JA, deze bestaan blijkbaar:

http://www.drsticker.nl/shop/ja-nee-stickers/2180-ja-nee-sticker.html