Ik heb geen conditie hoe krijg ik betere?

Ik heb bijna geen conditie maar moet wel vaak rennen
Want pestkoppen op school zitten me vaak achterna maar na 2 minuten rennen ben ik al dood op en word ik al gepakt door de pestkoppen hoe kan ik snel een betere conditie krijgen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ze weten het iedereen weet het maar ze stoppen niet daarom is mijn vraag hoe je betere conditie krijgt.
Ik weet toevallig dat hun ook slechte conditie hebben maar wel betere dan mij
Ritsuka
11 jaar geleden
Is een vechtsport geen goed idee? Voor je zelfvertrouwen.
En doet school of je ouders niks?
Ivana
11 jaar geleden
Op deze manier blijf je je hele leven weglopen. Draai je om en confronteer ze met een herboren Stefanos.
Mensen zijn net als dieren: wie vlucht wordt opgejaagd.
Laat je niet langer opjagen. Dit is een soort conditie die vanuit de geest komt en die twee maal zoveel waard is als lichamelijke (vlucht)conditie.

Het beste antwoord

Om aan je conditie te gaan werken is niks mis mee! De reden waarom je het wil eigenlijk wel ,(probeer dit probleem samen met je ouders op te lossen).
Je kan gewoon na school gaan hard lopen. Je kunt op internet (zie link) een programma downloaden voor op je mp3 en dan geeft een stem Evi genaamt je begeleiding.
Na ruim een maand kan je als je door zet gem. 5 km. hard lopen. Je bouwt langzaam je conditie dan op, dit is beter dan dom een rondje gaan rennen want dan ben je zo bekaf en daar leert je lichaam niets van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ten eerste wil ik je adviseren om iets aan die pestkoppen te doen door er melding van te maken op school bij een leraar en eventueel thuis. Blijft het zo, dan naar de politie.

Conditie kun je krijgen door naar de sportschool te gaan en daar uiteraard te sporten of door zelf iedere avond steeds een beetje meer hard te lopen oid. Misschien kun je voor jezelf een trainings schema maken waarop je bijhoud wat je doet ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echt snel kan niet. Veel oefenen (trainen) is de enige manier.

(De pestkoppen aanpakken is natuurlijk een betere optie, daarna kun je alsnog aan je conditie werken.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou geen betere conditie willen hebben om van die pestkoppen af te komen, kaart het pesten aan bij je klasseleraar (als dat nog bestaat).
Tip: probeer met de leider vd pestkoppen een zgn dialoog te houden, staat hij voor je, geef hem dan een stevig knietje.
De realiteit is meestal dat wanneer je de leider goed heb aanpakt, die andere meelopers afdruipen, ze zijn nl net als honden, iedereen volgen die ze te vreten geeft en zelf niet kunnen nadenken.