Waar kun je een klacht indienen van een zorgboerderij die niet goed werk levert voor de clienten?(anoniem)

Ik heb op een zorgboerderij gewerkt, die deden het om het geld en hielpen niet de cliënten waar voor het was opgezet, kan ik ergens een klacht in dienen over die zorgboerderij geheel anoniem?

Toegevoegd na 16 minuten:
ze krijgen pgb van de clienten, maar de clienten ontvangen niet de zorg die ze nodig zijn, ze moeten het vuile werk opknappen en de begeleiders houden het geld zelf om hun koophuis mee af te betalen.
de begeleiders kleineren de clienten.
en als je daar wat van zegt, beloven ze het niet meer te doen, maar ondertussen zetten ze je zo voor het blok dat je er niet eens meer iets van durft te zeggen.
(mijn eigen ervaring)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij de inspectie voor volksgezondheid kan je je klacht indienen.
Of dit volledig anoniem mag weet ik niet, maar bedenk dat jíj niets doet om je over te schamen !