Zijn de bibliotheken in Zwolle vandaag gewoon volgens de normale openingstijden open?

Er staan op hun website geen speciale openingstijden voor 5 mei...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hallo!
Hier staat een lijst met de bibliotheken in Zwolle:
http://www.bibliotheekzwolle.nl/index.php/openingstijden
Daar staan de openingstijden, Daar staan de gewone doordeweekse tijden. Maar als je naar onder gaat staat er gewijzigde openingstijden 2012, Daar moet je kijken! Daar staan vermeldingen in zoals dat ie niet open is vanwege kerstdag.

En als je nog even goed kijkt, staat er de bevrijdingsdag er niet bij. Op 4 mei gisteren was ie wel dicht, Maar vandaag is ie open.

Dus je kunt gewoon naar de bibliotheek!

Donderdag 17 mei is ie wel gesloten, hou er rekening mee en bezoek de site regelmatig, vooral bij feestdagen!

Prettige bevrijdingsdag, en alsjeblieft(:.
Lizza.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het niet vermeld is zijn ze gewoon open.
Als je zekerheid wilt hebben, gewoon even bellen.
Hier is de bieb ook gewoon open, het is vandaag niet verplicht te sluiten
anneliez