Ik moet een beoordelingsformulier voor een workshop maken. Hoe kan ik dit het beste doen?

Ik heb al een aantal onderwerpen waar ik op wil beoordelen: algemeen, opening/inleiding, theorie, praktijk, presentatievaardigheden en overig. Maar hoe kan ik dit verder invullen? Op internet is dit bijna niet te vinden, omdat je bijna alleen maar resultaten krijgt over workshops geven e.d. Wat zijn bijv. goede beoordelingscriteria? Wat kan ik invullen bij 'algemeen' of 'overig' e.d.?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Misschien kun je iets met een standaard voorbeeld beoordelingsformulier voor werkenden.
Hier vind je twee voorbeelden.

Ik heb een formulier geopend en je kunt zo'n formulier helemaal aanpassen aan het doel.

http://www.schuurman.net/Documentatie/Voorbeeldbeoordelingsformulier/tabid/627/Default.aspx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vooral dat eerste voorbeeld is handig om mee te werken. Maar, het formulier opzich vind ik niet zo'n probleem. Het gaat mij meer om de dingen waar ik op kan beoordelen. Algemeen, opening, theorie, praktijk en presentatievaardigheden zijn verplicht onderdelen. Maar ik heb geen idee wat ik daar onder in kan vullen!