Maak je kans om als 15 jarige een bijbaantje te krijgen bij de Praxis, Gamma of Karwei? Over 5 maanden 16 jaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.9K

Het beste antwoord

Zowel Gamma als Karwei zoeken scholieren/studenten voor de vacature van "hulpkracht", o.a. vakken vullen.

Dat lijkt mij dus duidelijk. Leeftijden stonden er niet bij.

Gewoon even informeren en gelijk een afspraak maken voor een gesprek.

Toegevoegd na 9 minuten:
zie bron :

www.karwei.nl/over-karwei/werken-bij-karwei/overige-functies
www.gamma.com/vacatures/functiebeschrijvingen/ hulpkracht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

kans heb je altijd, maar hou er rekening mee dat je als 15 jarige bijvoorbeeld minder mag tillen, en geen kassa mag draaien, dit beperkt de mogelijkheden, helemaal in een bouwmarkt waar veel zwaar spul staat (zakken cement, grote emmers verf, etc etc)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zeker, ik heb bij de gamma gewerkt en er werkten ook mensen van 15. Alleen zij mochten geen kassa draaien, zwaar arbeid verrichten. Dus als je gaat solliciteren, solliciteer dan naar een functie binnen de bouwmarkt, dat geen kassa betreft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je maakt zeker kans, maar je mag niet na 19.00 werken