In een bubbelenvelop, kan je bij het postkantoor halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat zakje stop je in een goede stevige envelop.
Als je die niet hebt: bij de meeste boekhandels
waar een Post-balie is, verkopen ze die wel.

Je kunt het ook inpakken met stevig pakpapier en plakband.
Zo lang het door de brievenbus kan, maakt dat voor de verzendkosten niets uit.

Schrijf het adres waar het naar toe moet wel duidelijk op het pakje.
Het heet in posttermen dan een buspakje: een pakje voor de brievenbus.

http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/pakje-voor-brievenbus/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in winkels zoals de action verkopen ze bubbel enveloppen,
maar het is zo leuk verpakt, ik zou het in een klein doosje doen.dat is leuker bij het uitpakken.maar verzendkosten tussen de 0 en 10 kilo,zitten rond de 6,75 euro.past het door de brievenbus rond de 2,25 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in een doosje met kranten snippers