Een ufje is een lid van UVSV, Utrechtse Vrouwen Studentenvereniging. Het is de vrouwelijke versie van corpsballen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nou ja, van leden van het studentencorps, (USC), die door buitenstaanders corpsballen genoemd worden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:). Plus, ook vanwege de toevoeging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idem

Andere antwoorden (1)

Je bedoelt misschien een oeuf wat een ei betekent. Wat misschien zoiets als eerstejaars is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk dat je probeert te gokken, maar dat is niet de essentie van deze site geloof ik.
Uffen zijn inderdaad UVSV moppies ...