Welke partij is TEGEN kilometerheffing en TEGEN totale controle door de ambtenarij?

Ik ben de bemoeizucht van de "overheid" meer dan beu. Op wie moet ik stemmen om hier vanaf te komen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een combi kan ook: roepen om strengere straffen en betere milieuregels: aan de ene kant is dat rechts, aan de andere kant links. Maar 't 'midden' kan je dat ook niet noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet je voor de gein eens de discussie op Wikipedia (achter de schermen) over de definities van politiek rechts en links proberen te volgen. Wat nu nog links is en rechts is onderwerp van laaiende discussies daar, en absoluut niet zo duidelijk als Dutcheese het hier even wil doen voorkomen. ( zo van ; links omarmt regelgeving, en rechts is het tegenovergestelde )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die 3000 euro subsidie voor 2 avonden is inderdaad onzin... Tenminste dat vind ik. Daar koop ik een auto voor!

Antwoorden (6)

Wilders... Dus PVV... Maar die is er helaas niet meer in 2012... Dus daar schiet je niets mee op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor dat is zo voorbij, die hoax... Weet jij nog wie Janmaat was?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies... komen snel, vallen snel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, gedurende heel mijn jeugd kwam Janmaat op de TV voorbij met z'n vaasje met bloemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat klopt, dat was ik alweer vergeten, die bloemen inderdaad... op dat tafeltje ernaast...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ho even, dit gaat alleen over de kilometerheffing, heb je de hele vraag wel gelezen? SP is nou bepaald niet de partij die ik zou aanraden aan iemand die tegen controle door de ambtenarij is.
Op het moment dat politieke partijen macht hebben en van de regering deel uit maken willen ze controle.
Sticht maar een anarchistische partij, die zal nooit in de regering komen maar komt aan je idee tegemoet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder overheid:
-Geen vangnet als jij je baan verliest (vries dan maar lekker dood)
-Geen wegen
-Geen politie
-Geen brandweer
-Geen ambulances
-Geen milieu
-Geen regels
-Geen controle
Etc. etc.

Dus als jij dat soort zaken niet wilt: dan moet je op een onbewoond eiland gaan wonen (waardoor 't niet langer onbewoond zal zijn).

Toegevoegd na 3 minuten:
In Nederland moet je dan natuurlijk zo rechts mogelijk stemmen: PVV, VVD, CDA.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk je nou echt dat het uitmaakt waar je op stemt?
Zijn we in Nederland ooit tevreden met het kabinet?
Precies... gewoon niet te druk maken, dat geeft rust!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou je willen verwijzen naar de link (bron) Doe die test en kijk wat er uitrolt... Succes !