Mag een werkgever zomaar je werkdagen wijzigen?

Mijn werkgever wil mijn werkdagen veranderen. Dat betekend dat mijn pt-dag op een andere dag valt en ik allemaal dingen moet veranderen die al jaren zo zijn. Mag dat zo maar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hij mag dit alleen wijzigen als dit niet in het contract zijn opgenomen. Als het in het contract is opgenomen dat jij vaste dagen vrij bent, mag hij hier niet zomaar vanaf wijken