Studeren er in Leiden echt alleen maar corpsballen of is het er ook gezellig als niet-'kakker'?

Toegevoegd na 8 minuten:
Leiden staat nogal bekend als kakstad, is dat een vooroordeel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (4)

Overal kan het gezellig zijn. Ook als niet-'kakker'. Maar je moet het wel gezellig maken.

Toegevoegd na 6 minuten:
Dat soort uitspraken als kakstad zijn vaak een vooroordeel. Maar als je het wilt weten, ga er dan een keer heen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is niet alleen minerva hoor! :)
augustinus en catena zijn in ieder geval beregezellig, geen ballen daar.

Toegevoegd na 2 minuten:
quintus ken ik niet zo goed, maar schijnt ook niet verkeerd te zijn.
prettige studietijd in leiden!
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beregezellig lijkt me veelzeggend.
Rieneke1
12 jaar geleden
@hans, reken me nou niet af op taalgebruik he.
er zijn iig verenigingen waar het balgehalte niet hoog is.
het is daar best gaaf ;)
Hahaha ik woon in leiden, en ik kan je 1 ding vertellen ik vind het een heel erg gezellige stad, meeste mensen zijn aardig (: en ik hoor ook veel leuke verhalen van studenten die ik ken,so don't worry tis geen kakker stad ;D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leiden is niet veel anders dan andere studentensteden. Er zijn dus veel verschillende soorten type mensen, waaronder "kakkers".

Als man lijkt me Leiden sowieso mooi, aangezien er veel meer vrouwen studeren ;p

Ik zit zelf bij een studentencorps en er zitten idd stereotypes bij, maar het is niet zo extreem.