op de ups site staat dat mijn pakketje al bezorgt is maar ik heb niks ontvangen wat moet ik nu doen?

Ik wacht al sinds vrijdag op een pakketje die ik nog steeds niet heb ontvangen dus vandaag kijk ik op hun site en er stond dat het vandaag om 2 uur is afgeleverd maar toen was er niemand thuis dus waar is mijn pakketje nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.7K

Het beste antwoord

ik koop zelf ook wel eens iets wat verzonden word met ups, bij mij is het zo als niemand thuis is, dan ligt er een papiertje in de brievenbus van dat ups langs was gekomen en dat niemand thuis was, op dat papier staat als het goed is ook de eerst volgende dag dat de bezorger weer aan de deur komt, als je de 2de keer ook niet thuis bent dan geven ze het pakketje af op het postkantoor en heb jij weer een briefje met de mededeling dat het pakketje op het postkantoor ligt en met dat briefje kun je het pakket ophalen.
ik weet niet of dit volgende er ook mee te maken kan hebben, bij mij op pakket staat altijd privecy, dus dat houd in dat het pakket niet aan de buren mag worden af gegeven,

maar ga voor de zekerheid even langs de buren of anders na het postkantoor.

eigen ervaring met ups
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de buren, is mij ook een keer overkomen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er niemand thuis was danaten ze meestal een briefje achter wat ze met je paketje hebben gedaan. Omdat de site aangeeft dat het is afgegeven denk ik dat het paketje is afgegeven bij de buren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
UPS is in mijn ervaring niet altijd even nauwkeurig met die dingen. Van de Deutsche Post krijg ik meestal keurig een briefje in de bus als ik niet thuis ben, dat hij bij de buren bezorgd is of weer is meegenomen naar het postkantoor.

UPS heeft echter die mogeljkheid niet ; die zouden in theorie gewoon moeten blijven proberen tot je thuis bent, maar ervaring leert dat niet alle bezorgers daar evenveel zin in hebben.

Zo heb ik van UPS al regelmatig pakketjes onaangekondigd van de buren gekregen (zonder mededeling, maar gelukkig heb ik betrouwbare buren) maar ik heb ook al eens een pakje in mijn garage of bij de achterdeur gevonden (wat hier gelukkig ook veilig kan).

Vermoedelijk is het dus gewoon bij de buren (kan ook nog een deur verderop zijn) en hebben ze nog geen tijd gehad het af te geven (of zijn het vergeten ; is mij ook wel eens gebeurd). Zoniet, dan zou ik zeker contact opnemen met UPS om via de chauffeur te laten achterhalen waar het pakje precies gebleven is. Tenslotte horen ze het gewoon persoonlijk te overhandigen en er vaak zelfs voor te laten tekenen.

Toegevoegd na 48 seconden:
(Eerlijk is eerlijk, als ik het kan voorkomen, laat ik liever niet met UPS versturen. Helaas heb je daar als ontvanger niet altijd iets over te zeggen)