Zijn er sites voor fietsen die je kunt laten opknappen?

Wij hebben nog een oude omafiets staan die nog in goede staat verkeerd, waarvan alleen het achterwiel niet heel goed meer is.
Mijn vader wil hem wel op marktplaats zetten, maar daar reageren alleen mensen op die hem dan wel gratis willen hebben om te repareren.
wij willen het liefste de fiets te koop zetten met eerlijk wat er aan de hand is en dat we er dan nog 30/40 euro voor krijgen, dat die persoon het wiel vervangt en hem door kan verkopen met veel winst of zo.
iemand suggesties voor sites?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou hem op een regionale site kunnen plaatsen en dan de vaste prijs erbij.
Zo weten de mensen tenminste wat ze moeten betalen.
En er is altijd wel iemand die graag fietsen opknapt.

Toegevoegd na 40 seconden:
Regionaal is meestal niet ver bij jou uit de buurt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Weet helaas niet waar je woont anders kon ik het misschien voor je opzoeken.