Wie is inplaatsvan dirk scheringa in de Quote 500 gekomen?

dirk scheringa is uit de quote 500 dus het is nu quote 499. Maar iedereen blijft zeggen quote 500. dus wie heeft zijn plaats ingenomen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mijn nominatie had het nu nog steeds een quote 500 miljoen moeten zijn. Dus ik sta daar in ieder geval niet

Antwoorden (3)

Gerrit Zalm!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niemand. Het is niet zo dat nummer 501 een plaatsje opschuift, want er is geen nummer 501. Ze hebben namelijk het vermogen van 500 mensen uitgeplozen, en van de andere rijken weten ze niet genoeg om een ranglijst samen te stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat weten ze bij de Quote wel, alleen was er geen tijd meer omdat nog toetevoegen in het blad. Dus wij zullen het waarschijnlijk niet te weten komen.
Waarschijnlijk is de eer aan Marc Overmars.