de pensioenfondsen moeten korten maar hoe zit het met de lonen en de bonussen van de directeuren en dergelijke medewerkers van de pensioenfondsen?

ik zag net op het nieuws dat de pensioenfondsen flink moeten korten maar hoe zit het met de lonen en bonusen van met name de directeuren hiervan?
zijn die lonen na de crisis verlaagd en zo ja wat verdiende ze voor de crisis en wat verdienen ze nu?
en de bonussen?

of valt het wel mee met de lonen van deze pensioenfondsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze zijn niet omlaag gegaan. En 400K per jaar per directielid. Buitensporig? Zou je zo kunnen zien. Ik moet een redelijk deel van mijn leven werken om een dergelijk bedrag te vangen.

http://bank.blog.nl/verzekeraars/2010/07/09/pensioenfonds-zorgwelzijn-wij-van-wc-eend-adviseren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Néé, de beloningen van deze 'leiders' zijn gerelateerd aan de situatie zoals die was in hun gouden tijden. Öok de gebouwen trouwens waarin zij riant kantoor houden, zijn buitenproportioneel. Een gouden deurkruk zou daarin niet misstaan...