Wat is de beste autogarage van Spijkenisse?

Iemand ervaring met een goeie garage van Spijkenisse omtrent Service, betrouwbaarheid, nauwkeurigheid, eerlijkheid en dergelijke? Mijn auto moet namelijk ter reparatie worden weggebracht, maar met Kwik-fit heb ik niet zo goede ervaringen...

Toegevoegd na 11 minuten:
En dan meer gebaseerd op ervaring.. en niet op internetbronnen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

David APK, zit danwel niet in Spijkenisse, maar in Hoogvliet, dus voor de afstand hoef je het niet te laten.
Toen ik in Spijkenisse woonde, 6 jaar lang, kwam ik daar ieder jaar voor een beurt en tussentijds voor reparaties.
Voordeel bij hem vind ik dat er geen, of een zeer geringe wachttijd is.
Ik ben er altijd met veel vertrouwen naar toegegaan, maar ben nu verhuisd, en heb een andere, nieuwe auto waardoor ik de komende jaren zowiezo geen APK heb.
Hij zit in de buurt van de Karwei, en naast zijn zaak is er een wasstraat/box.