Waarom verkopen ze dit niet bij de Gamma?

Of bij de Praxis?
Walmart in de USA is daarmee te vergelijken.
Gat in de markt in Europa of juist niet?

Toegevoegd na 4 minuten:
www.walmart.comcatalogproduct.doproduct_id=12569361

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik bedoel:
http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=12569361

Toegevoegd na 9 minuten:
Lees ook de reviews:

"I love it! It is the perfect fit for me. There is enough room to roll over and to lay on my stomach. It feels very spacious and roomy even though I'm 6 feet under."

Picture for question
14 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Schitterende bak, mooie prijs ook 895 USD, komt echter behoorlijk wat bij voor je 'm hier zou hebben. Moet ook altijd via 'n vriendje of zo in de US, want bij Walmart houdt het op als het buiten de States moet.
Dat ze dit hier niet verkopen in de bouwmarkt komt omdat men in Europa heel anders tegen deze dingen aankijken als in de US, waar men ook wat dit soort zaken veel praktischer is ingesteld. Zo koopt de gemiddelde Amerikaan zich al een kist én een plekje om opgeborgen te worden als hij de vijftig passeert, terwijl juist op die leeftijd in Nederland op het onderwerp 'dood' een groot taboe rust. Men wil in NL liever niet bang gemaakt worden denk ik.
De commercie is in NL dan ook heel omzichtig (bijna eerbiedig) op dit gebied.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Enter yourself chest?

Te gek idee...

Hoe duur zijn ze? ik wacht tot ze in de aanbieding zijn...

Heb nog geen haast...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whaah geweldig! :-d
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed idee!! Een gat in de grond... eeeh, markt!
Je kunt m terwijl je nog leeft ook nuttig gebruiken; als bed op een minicamping, of gewoon om alvast wat te oefenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op zijn minst apart
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wellicht verkopen ze alle onderdelen los, voor de echte doe het zelver!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Knus, heb je ook twee-persoons?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan graag eentje in kartonnen uitvoering. opvouwbaar en stukken goedkoper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Krijg je er ook een zelfbouw handleiding bij???

En bouwtijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat er geen doodskisten worden verkocht bij de gamma, of aanverwante zaken heeft volgens mij te maken met cultuur. De gamma wordt gezien als (en is het ook) een bouwmarkt, waar het gaat om het bouwen en verbouwen en mooier maken van je huis en tuin.
Het uitkiezen van een doodskist wordt over het algemeen in Nederland niet gedaan in de plaatselijke bouwmarkt, en zal gebeuren bij zaken die een uitgebreidere keus hebben en waar men professioneel over prijs- kwaliteitverhouding geïnformeerd kan worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk voor de ikea ;)
14 jaar geleden
nee niet ideaal voor iemand die daar wel eens komt met kleine kinderen, mensen hoeven niet met zoiets geconfronteerd te worden. als ze dat wel willen moeten ze maar naar een begrafenisondernemer gaan of een open dag van een crematorium.