die mevrouw die door bokito is aangevallen in welk ziekenhuis lag zij eigenlijk?

in welk ziekenhuis lag ze?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

In Rotterdam,daar was een dokter en die heeft ze al die tijd behandeld,
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Nou ik bedoelde eigenlijk dat zij steeds de zelfde dokter had
die haar al die tijd begeleiden.
Erasmus Academisch Ziekenhuis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh.. je had hem eerder gevonden dan ik.
+
"Yvonne de Horde (57) uit Zoetermeer lag vanochtend nog op de intesive care van het Erasmus MC, waar ze in slaap werd gehouden om bij te komen van haar dramatische ontmoeting met mannetjesgorilla Bokito in diergaarde Blijdorp. "

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/2281321/2007/05/19/rsquo-Bokito-beet-mijn-vrouw-meer-dan-honderd-keer-rsquo.dhtml?redirected

Het Erasmus dus!