Ik moet voor levensbeschouwing een verslag maken over bedevaart naar Jeruzalem. Ik kan helemaal niks vinden! Weet iemand er iets over? een site ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

kijk ook eens onder kruistochten in bijvoorbeeld wikipedia
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk hier eens. In de rechterkolom is ook een kopje "Bedevaart Jeruzalem".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar de bibliotheek en zoek daar in de afdeling Geschiedenis naar boeken over bedevaarten. Daar zal zeker een boek tussen zitten dat specifiek ingaat op bedevaart naar Jeruzalem. Ook in reisgidsen kun je vaak nuttige informatie vinden over de geschiedenis van een land / stad. Dus zoek ook meteen een reisgids van Israël en kijk of daarin iets te vinden is over de geschiedenis van Jeruzalem en de bedevaart.

Kun je het niet vinden, dan is er altijd een vriendelijke bibliotheekmedewerker die je verder kan helpen.