Zijn er tips om eerder fit te worden nu het zo lang donker is?

Ik sta vroeg op en merk nu dat ik moeilijk wakker kan worden omdat het zo lang donker is . Begin om 7 uur met werken en blijf lang duf ondanks dat ik op tijd naar bed ga.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien is een wake up light dan iets voor jouw. Hiermee wordt je geleidelijk wakker met steeds feller licht die de 'ochtendstond' nabootst. Je kan er zelfs nog vogelgeluidjes enzo bij instellen.

Toegevoegd na 52 seconden:
Zijn trouwens veel soorten van, en niet alleen meer van Philips, dus beste is om zelf even te googlen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga 's ochtends douchen, daar wordt je goed wakker van. Daarbij is het ook voor een deel psychisch: Als je blijft denken dat je suf bent en niet goed wakker kunt worden, dan ben je dat ook. Maar als je op je werk komt en denkt: "Vanaf nu ben ik wakker!" dan werkt dat echt om niet suf te zijn.
Het is de eerste keren misschien een beetje raar, maar het werkt echt, want op een gegeven moment gaat je lichaam erin geloven.
Veel succes ermee!