Kan een persoon (als hij heel rijk is) een eigen land beginnen?

zo ja, hoe doet hij/zij dat dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

kan wel en niet. lees mijn bron maar voor meer info. Het kan dus wel, maar de problemen die men ermee gaat krijgen.. Ook kan iedereen een eigen 'land' beginnen, maar dan is het de vraag of anderen wereldleiders/landen jou wel serieus nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je land koopt is het jou eigendom en mag je eigenlijk er mee doen wat je wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk kan dat, kijk maar naar Phantasialand en het Land van Ooit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, als je een land zoals: Nederland, Spanje enz. bedoeld. Want zo'n land moet ontstaan.