Waarom zijn de deuren in de gevangenpoort zo laag?

Namen ze alleen kinderen gevangen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

We hebben ook nooit staatshoofden van meer dan twee meter gehad, maar wel deuren voor hen alsof het reuzen waren; ook nooit iemand over gehoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Die gevangenpoorten zijn heel oud. Misschien zijn ze toen zonder bouwplannen gebouwd. Kan zijn dat het daarom zo laag zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gevangenpoort zonder en staat dichtbij het binnenhof, dus zonder bouwPLANNEN kan goed mogelijk zijn.
Omdat de mensen in de loop der jaren veel groter zijn geworden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen worden steeds langer, Napoleon bijvoorbeeld haalde maar nét 167 cm
Karel de Grote daarentegen werd ongeveer 12 eeuwen geleden al 193 cm. terwijl de rest van de mensheid rond die tijd ongeveer 150 cm lang was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Komt door de manipulatie van voedsel, we worden steeds langer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat werd gedaan omdat gevangenen,die wilden ontsnappen er even niet aan dachten,dat die poort zo laag was en er vervolgens met hun kanis tegen op knalden! Ontsnapping mislukt!