Bestaan er hotels waar je alleen 's avonds kan overnachten en tot rust kan komen?

Mijn moeder vroeg ernaar en zei dat het een smotel ofso is, maar als ik hiernaar zoek op google dan krijg ik niks...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
bamibal
12 jaar geleden
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Je wilt overnachten? Dat kan in alle hotels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overnachten doet men doorgaans 's nachts. Alleen 's avonds overnachten lijkt mij ietwat onhaalbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het nooit gedaan hoor, maar soms worden er toch kamers per uur gehuurd?

Antwoorden (4)

Volgens mij kan je dat in alle hotels. Misschien bedoelt je moeder dit wel op een grappige/geirriteerde manier. Ik neem aan dat jij toch de rust zelve bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een hotel is toch om te overnachten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt in alle hotels een kamer boeken voor één nacht, maar als je besluit om alleen de avond in het hotel door te brengen, zul je toch voor de hele nacht moeten betalen.
Men moet tenslotte de kamer weer in orde maken voor de volgende gasten ook al komen die pas de volgende dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah nou snap ik wat je bedoelt (denk ik)! Op Schiphol (bijvoorbeeld) heb je een soort hotel (cabines) die je per uur kunt huren. Ik weet niet of reclame is toegestaan, maar het heet daar: Yotel (zie de bron).