alles is vanaf 12 uur geopend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bron? Mijn bron zegt namelijk dat Overvecht vandaag gesloten is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn bron is een medewerker van een winkel in het winkelcentrum waar ik net langsgelopen ben, omdat ik er ongeveer in woon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ga ik er vanuit dat mijn bron onjuist is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben net langsgelopen en ze deden bij het kruidvat net de luiken open. Ook staat er een poster met aankondiging in het winkelcentrum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
google anders op 'koopzondag 30 oktober overvecht', dan staat er 'Winkelcentrum Overvecht : Winkelen in Utrecht | Speciaalzaken en leuke … Muziek en Dansspektakel 30 oktober' bij de officiele site van het winkelcentrum.