kan dit zomaar http://www.youtube.com/watch?v=lGrYxoh1LmQ dat dat meisje word opgepakt om dat ze expres plast in het zwembad ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

jas in Amerika wel, daar hebben ze hele strenge wetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is in Amerika en daar gelden weer andere regels dan hier Nederland. Overigens is het wel zo dat als je 'wildplast' je ook een boete kan krijgen, dit zou je natuurlijk gewoon kunnen rekenen tot wildplassen. Ook het feit dat ze in een openbare ruimte 'topless' was, is ook strafbaar. Denk dat je Nederland niet zo gauw gelijk wordt opgepakt, maar als ze je betrappen krijg je wel een boete!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dit kan en mag in Nederland ook.

Indien men zich niet aan de "huisregels" houdt kan het beheer / eigenaar van het zwembad jou verzoeken om te vertrekken.

Doe je dat niet en hebben ze het tenminste 3 keer gevraagd dan mag de politie jou arresteren wegens terreinvredebreuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij was het minimaal 1x maar voor de zekerheid 2x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen is drie keer, bij aankomst vraagt de politie het zelf ook nog drie keer om het vrijwillig te doen om vormfouten te voorkomen.