Voor school moet in een experimenteel onderzoek doen. Ik moet een vraagstelling formuleren die te maken heeft met communicatie. Iemand een idee?

Het moet dis een vraagstelling zijn die iets met communicatie te maken heeft. Een voorbeeld: Is er een verschil in de vertelvaardigheid van autochtone en allochtone kinderen in Nederland, in de leeftijdsklassen van 9-10 en van 11-12 jaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik studeer communicatie, misschien iets in de trend van een imago onderzoek rondom een merk of festival of product? Altijd een erg leuke vraagstelling!