€90 ; ''De ander werd betrapt toen hij in een steegje een grote boodschap deed. Dat leverde hem een boete van 90 euro op.''
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe er maar een tientje bovenop.
Hetzelfde als wildplassen.
Het strafbare artikel spreekt over: De natuurlijk behoeftes doen buiten de daarvoor bestemde plaatsen. Daar valt poepen natuurlijk ook onder. En de boete is inmiddels 100 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of zes uur schoffelen in een gemeenteplantsoen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha en dan in een drol stappen omdat iemand heeft lopen wildpoepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hurken dan, want als je op de grond zit en je gaat poepen dan ....