waarom ging vandaag het luchtalarm af?

Hij ging om 3 uur af in de ochtend iedereen ging ook opeens naar buiten hij ging af in kanaleneiland

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker slim dat iedereen naar buiten ging...
Als dat ding afgaat moet je juist naar binnen, alle deuren en ramen sluiten en via de (lokale) televisie kijken wat er aan de hand is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
behalve als blijkt dat het toch niet het luchtalarm was, maar het kazerne alarm van de brandweer. Nu weet ik niet of er een duidelijk verschil is tussen dat kazerne alarm en het luchtalarm...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sowieso, als je niet zeker weet of het het luchtalarm is, of van de kazerne, moet je gewoon binnen blijven en de dingen doen zoals Rinke vertelt.

Antwoorden (2)

Wellicht was dit incident de oorzaak van alle commotie:

02:55:56 21-08-11 9 BRAN P 1 VOERTUIGBRAND VAN HEUVEN GOEDHARTLAAN 60 UTRECHT (UTR) Eenh: UTR922
0709563 BRW Utrechts Land ( Monitorcode District Utrecht )
0708443 BRW Utrecht-Centrum ( TS-802 Tolsteeg )
0708442 BRW Utrecht-Centrum ( Kazernealarm Tolsteeg )
0706001 BRW Utrechts Land ( Monitorcode )

Deze tekst is gevonden op P2000 site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tjonge jonge...alleen maar als er een voertuig in brand staat de hele bevolking uit bed trommelen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was er niet bij, ik geef alleen een mogelijke oorzaak.
iedere maandag van de maand is er het luchtalarm er is niks aan de hand dan
maar als hij heel lang gaat dan is er wel wat aan de hand