Ideen voor de bonteavond?

Hallo, ik had een vraag voor tenniskamp waar we iets moeten doen met de bonte avond.Iedereen moet een leuke act doen. Wij hadden vorig jaar bijvoorbeeld een lovegame gehouden, maar wat moeten we dit jaar doen, iemand iedeen, we zijn met 2 jongens en 2meisjes van 14/15/16 jaar, en willen het loefste niet zingen, dansen of moppentappen enz.
We mogen in onze act mensen uit et publiek of begeleiders mee laten doen. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.1K

Antwoorden (5)

Een googelshow :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hypnose act ofzo of waarzeggen , er is altijd wel iets te verzinnen (je kunt iemand uit het publiek in het complot betrekken,en dingen laten zeggen over gekke dingen van het afgelopen jaar.
anneliez
12 jaar geleden
Een verhaal improviseren 
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga een parodie doen op Derek Ogilvie. Eentjke van jullie speelt hem, en de rest zijn zogenaamd de mensen die "geread" worden.
Verzin een hoop onzin. Dat Ogilvie dan roept: "Ik krijg een bericht door van een meisje" , "Is hier toevallig een meisje?" Dat het meisje in het publiek dan roept: "Ja, ik ben een meisje" en dat de rest gaat applaudiseren.
"Ik krijg door dat jij vroeger wel eens van de fiets bent gevallen" En meer van die overdreven voor de hand liggende zaken aankaarten.

Kortweg die onzin van Derek overdreven in de zeik zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een variatie op "wie van de drie" , of "hints ". Wij spelen ook wel "de onbekende gast", dat gaat als volgt , iemand neemt een naam in gedachte en anderen moeten door middel van vragen stellen te achterhalen wie bedoeld wordt , al dan niet met tijdklok. Veel plezier.