Zeemeeuwen vallen aan tijdens werkzaamheden op het dak, wat kun je hier tegen doen?

De jongen zijn uit, zelfs die vallen aan.
Ze zijn beschermd dus je mag er niet op schieten of i.d.
Weet iemand een oplossing die toegestaan is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

de werkzaamheden even uitstellen, of iemand erbij laten staan met een parasol of grote paraplu opgestoken.
Rieneke1
12 jaar geleden
misschien als het mogelijk is (hangt van de plaats af waar ze gaan zitten) een stuk hout neer leggen met spijkers eruit stekend, dan zullen er al niet zoveel zitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ratel erbij en steed ratelen. Schrikt af.