Ik denk een andere dimensie. maar ja das zo lastig te onderzoeken he. Alles wat in het gat verdwijnt komt gewoonweg niet meer terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Misschien nog een zwart gat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zal wel weer de CIA zijn....
14 jaar geleden
Misschien het gat van de timmerman?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een hongerige muis waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wat in het 'zwarte gat' verdwenen is. Maar hier zijn nog nooit bewijzen van geleverd dat dit daadwerkelijk zo is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mogelijk een opening naar een ander parallel universum!
een soort worm gat.

Er is volgens mij nog geen consensus hierover in de wetenschap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In ieder geval zal het daar flink waaien...
Lees Hawking "The Universe in a nutshell"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een zwart gat is oneindig klein, maar tegelijkertijd oneindig groot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Achter het zwarte gat gaat het heelal gewoon door, en achter een zwart gat zijn ook gewoon sterrenstelsels.Zwarte gaten zitten namelijk niet aan het einde van het heelal als een soort poort.Zwarte gaten waren ooit sterren die door de gigantische druk van honderden miljarden atmosfeer veranderen in een zwart gat veel kleiner dan die zon ooit was en alles klein persen wat in de buurt komt.