Klopt het dat Syrie op een burgeroorloog afstevent netals in libie?

Aangezien burgers zegge in het noorden dat hele divisies van het leger zich tegen het legerleiding keert.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

persoonlijk denk ik van we, de mensen in die landen zien allemaal van elkaar dat het in ieder geval wat uit haalt wanneer ze staken , of in opstand komen in feite word dit puur en alleen door de media veroorzaakt door alles wat ze van elkaar zien denken ze he laten we het ook eens proberen, het leven dat we nu leven is ook ongelukkig.
ben ervan overtuigd dat het uiteindelijk uit draait op een wereld oorlog, of nou ok soort van dan.
waarbij alle grote wereld landen bij betrokken zullen zijn, en ook dat er in eens doordat bepaalde landen verdragen hebben af gesproken onderling, maar uit eindelijk niet meer aan de gemaakte afspraken kunnen houden , en dan begint het, dan worden degene die nu nog achter elkaars dingen staan en mekaar steunen opeens vijand van elkaar.