Bestaan er nog Telefoon hijgers,en hoe komt het dat je er niks meer van hoort is de techniek soms verandert?.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K
Amadea
12 jaar geleden
Mis je die dan? Ik ben juist blij dat je daar niet meer door lastig kan worden gevallen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn niet helemaal verdwenen, ik had begin dit jaar een hijger die mij op de mobiel lastigviel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had er vorige week nog een.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik snap niet dat mensen het 'leuk' vinden trouwens.

Het beste antwoord

ik denk dat het mede door internet komt. Sinds iedereen toegang heeft tot het net is niet gauw meer iets afrikwekkend. We schrikken tegenwoordig niet gauw meer, want we worden bijna dagelijks achter de pc met sex geconfronteerd en dus als we een hijger aan onze mobil krijgen, schrikken we daar niet zo gauw van terug. En meestal zijn we in gezelschap van anderen als we onze mobil opnemen of op een gemeentelijke plek, waar we ons toch minder bedreigt voelen als we z'n telefoontje krijgen.

Toegevoegd na 4 minuten:
en zonder angst als respons is het voor een hijger geen kik om te bellen, net als een potloodventer willen ze ons schrik aanjagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

"Hijgen was een fenomeen dat in Nederland zijn hoogtepunt bereikte in de periode 1985-1995, maar komt ook nu nog voor. De ruime beschikbaarheid van nummerherkenning- en blokkering hebben waarschijnlijk een groot deel van het plezier weggenomen voor de zogenaamde hijgers." ~ Wikipedia
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een chatbox is moderner he, daar kun je je voordoen zoals je zelf wilt,dat is de veranderde techniek
anneliez