Ook hier zijn de bezuinigingen voelbaar, vacatures worden intern verwerkt en werk-ervaring heb je nodig voor je een vast contract, rolde je er vroeger makkelijk in via je stage..helaas is dat ook niet meer het geval. Wel heeft maatschappelijk werk (of studie) meerdere specialismen, kijk en vraag om je heen waar de meeste vraag naar is, en met welke studie je meerdere kanten op kan. Natuurlijk blijft de behoefte naar maatschappelijk werk bestaan maar voor je begint aan de opleiding zou ik me goed laten informeren!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Jazeker, morgen is het er naar alle waarschijnlijkheid ook gewoon nog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo lang er mensen zijn, zijn er maatschappelijke problemen dus het lijkt me van wel!