Hoe gaat speurders in zijn werk ?

Ik heb gereageerd op een advertentie van speurders .
Ik kreeg toen een bericht van speurders dat zij mijn reactie hadden ontvanger .
Maar geen reactie van die persoon aan wie ik mijn advertentie gericht heb .
Mijn vraag : hoe gaat dat bij speurders.nl in zijn werk ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Bij Speurders werk het als volgt:
Jij reageert op een advertentie en vervolgens krijg jij alsmede de adverteerder een mail. In de mail NAAR de adverteerder staat jouw E-mail adres. Is de adverteerder geinteresseerd in jou of jouw (aan)bod dan kan deze via een RE of rechtstreeks mail-kontakt met je opnemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu weet ik dat ook thanks +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord !
Nu weet ik het hoe het werkt .
Groetjes teun .

Andere antwoorden (1)

ik vermoed net als bij marktplaats je krijgt gewoon een bevestiging van hen dat je gereageerd hebt ok de verkoper krijgt dat mailtje
dus nu is het aan de verkoper kan effen duren natuurlijk
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de info .+