wat is de slechtste reclame ooit? (alsjeblieft niet jouw mening maar iets wat onderzocht is!)

ik wil niet jouw mening maar iets wat onderzocht is dus wat meerdere mensen vinden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De slechtse reclame is reclame die niemand onthoud en direct vergeet. Dus als mensen hier uit hun hoofd slechte reclame kunnen opnoemen, dan was deze zo slecht nog niet. De irritantste reclame is zelfs goed reclame, omdat het je bekend maakt op welke manier dan ook.
En dat is voor sommige altijd beter dan helemaal niet onthouden worden. Dit is gewoon even een opmerking, vandaar dat ik hem ook niet bij de antwoorden heb staan.

Antwoorden (3)

Ieder jaar wordt de Loden Leeuw uitgereikt voor de slechtste reclames.
Zie hier de resultaten van 2010.

http://www.trosradar.nl/loden-leeuw-2010/
Postal Gold won die prijs voor de ergste reclame.
Arie Koomen mag de trofee voor Meest Irritante BN'er in een Reclame op zijn schoorsteenmantel zetten.

Verder terug dan 2008 gaat deze prijs niet.

Toegevoegd na 2 minuten:
En verder zijn er heel veel fimpjes met
"slechtste reclame ooit"
maar dat blijven meningen van de makers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Irritante reclames 2010: Autodrop, Mona, Bakker Bart, Corendon en Postal Gold
Traditiegetrouw reikt het Tros-programma Radar in december weer de Loden Leeuw uit. Hiermee 'belonen' ze de meest irritante reclames en BN'ers in reclames van 2010. De vingerneus van Autodrop, de Limburger van Mona, de kadetjes van Bakker Bart, de doldriestigheid van Corendon en de man van Postal Gold zijn genomineerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb begrepen dat de slechtste reclame ooit, die voor 'punica' frisdrank was.