Aan welke bedrijven moet ik een adreswijziging doorgeven?

Ik ga verhuizen en moet bij heel veel bedrijven een adres wijziging door geven maar ben bang dat ik er een paar vergeet kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (4)

Geef bij de post de opdracht om je post nog X maanden door te sturen. De bedrijven die je vergeten bent kan je op die manier op een later stadium inlichten. Daarnaast kan je rond nieuwjaar ook nog een keer naar je oude adres gaan, om te kijken of er post aangekomen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De belastingdienst
De telefoonmaatschappij
De gemeente (die geeft het geloof ik ook door aan de belastingdienst)
Al je lopende verzekeringen/of je tussenpersoon
Je bank
Je huisarts
Al je abonnementen op bladen/kranten
De energiemaatschappij
Waterleiding
Pensioenfonds
Werkgever
Etc

Voor de rest bij de post een verhuisservice afsluiten dan kan je de rest gelijk aanpassen die je nog niet hebt gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indertijd had de `post voorgedrukte formulieren met alle mogelijke (bedrijfs)adressen en kon je aankruisen waar jij relaties mee had, en dat leverde je in bij de ptt. Ik weet niet of TNT die ook heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PTT bestaat al jaren niet meer, die is opgegaan in de TNT groep
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dikke vette plus ++++++ hoor Edje40. Dat je dat ook gemerkt hebt, knap van je :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Edje. Dat heeft harmonika toch geschreven?
"dat leverde je in bij de ptt. Ik weet niet of TNT die ook heeft". Ik denk dat harmonika gewoon op de hoogte is van het feit dat de PTT niet meer is, en nu TNT heet. Beetje voorbarige reactie ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow Edje, zo had ik het ook begrepen in het begin hor, geeft niets. Laat ze maar kletsen, is gewoon niet handig geformuleerd van ze :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja precies, maar ik zeg niets meer, ik denk alleen nog maar. Want voor je het weet kost het mij 5 punten :(
Was ik ook altijd bang voor. Gelukkig hebben ze bij TNT een "verhuisservice". Hier kan je alle bedrijven aanvinken op een lijst, (de meest voorkomende) en de TNT stuurt een adreswijziging.

Van overige bedrijven of instellingen kun je de post gewoon door laten sturen. Dit is de eerste maand gratis. Zo krijg je in ieder geval nog wat binnen van die bedrijven die je niet in kon lichten. Je weet tenslotte nooit helemaal uit je hoofd bij wie je adres bekend is.

Makkelijk allemaal online te regelen:

http://www.tntpost.nl/voorthuis/post-doorsturen-en-bewaren/verhuisservice/?trc=adw-vhs-ggl010111-sea-TNT%20verhuisservice
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou Inkie, laat dat nu net zijn wat ik bedoelde! Maar jij formuleert het vele malen beter en met een bron (TNTpost) bovendien! Plusje, +, hoor.