Raakt de aarde op een gegeven moment verzadigd van afval?

Lang niet alle afval wordt hergebruikt of verbrand. Alles wat we produceren wordt ooit afval. Als ik zie hoeveel afval we nu al produceren moet daar een keer geen plaats meer voor zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk, dat de aarde allang verzadigd is van ons afval. Daarom worden er "kreatieve" oplossingen gevonden als er wat aarde overheen storten, en er dan huizen op bouwen, of het in vaten in zee te storten, zoals al jarenlang met nucleair afval gebeurt - jammer, dat ze af en toe gaan lekken, of dat aan het licht komt dat jouw nieuwbouwwoning op verontreinigde grond staat, maar je bent het toch maar mooi kwijt....Wat er aan ellende naar 3e wereldlanden wordt verscheept, om zgn. gerecycled te worden aan koelkasten, tv's, monitoren, computers, oude schepen en ga zo maar door, wil je écht níét weten.....

Ik ben verre van deskundig op dit gebied - hoop op meer en betere antwoorden!!!