is er in nederland een school waar je alleen wis,natk,eng kan volgen??? als het er niet is zijn er wel dan mensen die dat prive kunnen geven??

Waar om deze 3 vakken is omdat je ze nodig hebt oom piloot te worden en ik ben van de A richting in suriname en je moet dan eingelijk B hbbn ik krijg geen natk meer en ik wil toch piloot worden dus ik wil een oplossing hier voor

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb zelf destijds wiskunde A gedaan als zomercursus op het James Boswell Instituut (het opleidingsinstituut van Universiteit Utrecht), omdat ik daar geen examen in had gedaan op het vwo en het wel nodig had voor mijn studie. Ik kan dit instituut erg aanraden.

Ik heb ook even op hun site gekeken, en bij bijvoorbeeld natuurkunde wordt expliciet genoemd dat je de cursus kan doen als je piloot wilt worden.

Er zijn dus zomercursussen (intensief binnen een paar weken je certificaat halen), maar er start ook twee keer per jaar een cursus die je in een langzamer tempo kunt volgen. En wiskunde, natuurkunde en Engels worden er alledrie gegeven. Let wel op de prijs: zeker als je drie cursussen wilt volgen, is het niet goedkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er zijn veel online scholen. Kijk maar eens bijv op www.loi.nl daar staan verschillende opleidingen per niveau.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kun je wel deelcertificaten halen. Misschien met je eens kijken naar volwassenonderwijs bij jou in de buurt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een cursus Nederlands is ook geen weggegooid geld! Je kunt op veel scholen losse deel certificaten halen! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Sudbury school is misschien een oplossing. Daar leer je enkel wat JIJ wil, en aan het tempo dat JIJ wil, wanneer JIJ het wil, enzovoort...