Wanneer is de kans het kleinst dat de verzekering uitbetaald bij een botsing met een auto uit een ander Europees land?

Natuurlijk als die ander fout zit.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij welke landen gaat het het vaakst mis met het ontvangen van verzekeringsgeld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als jouw verzekeringsmaatschappij geen goede vertegenwoordiging heeft in het andere europese land
en-of niet alle gegevens goed en compleet zijn ingevuld op het europees schadeformulier.
Gezien mijn bovenstaande antwoord denk ik dat het bij landen als Roemenië, Bulgarije, Estland enz. het snelst misgaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als de punten gelijk zijn op het schadeformulier... Elke fout/actie is een punt op zo'n formulier, bv wisselen van rijstrook.... Verder natuurlijk als het onjuist is ingevuld of slechte verzekering hebt