Wat vinden jullie van, Beter jezelf zijn op je best, dan een slechte imitatie van een ander?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je geeft zelf het antwoord al.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag wat jullie er van vinden..
paulus811
14 jaar geleden
Ik begrijp feniks wel, door jouw vraagstelling kun je het er bijna niet mee eens zijn. Laat 'op je best' en 'slechte' weg en je krijgt een veel levendiger antwoordenaanbod (denk ik).

Het beste antwoord

Sowieso nooit een imitatie van een ander, al is die nog zo goed. Dan nog liever zelf iets slecht doen, dan goed imiteren.

Toegevoegd op 14-06-2009 11:27:37
Liever een slechte(re) versie van jezelf, dan een goed imitatie van een ander.

Zo klinkt ie mooier :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens...

Andere antwoorden (7)

Natuurlijk moet je jezelf zijn, en sowieso een betere jezelf dan een slechte imitatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal. Wees maar gewoon jezelf, er zijn al genoeg anderen. Maar haal er wel uit wat er in zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
altijd jezelf zijn, maar wel de goede punten van een ander gebruiken (als het bij je past) zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil het nog sterker uitdrukken:
Beter jezelf zijn op je slechts, dan een goeie imitatie van een ander.

Blijf altijd bij jezelf, want anders kom je in de problemen, en dan voornamelijk met jezelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sterker nog, beter jezelf zijn dan een perfecte imitatie van een ander!

Jezelf zijn is toch wel een randvoorwaarde voor geluk en harmonie lijkt me. Bovendien kun je pas volop gelukkig zijn als je helemaal tevreden bent met jezelf. Als je tevreden bent met jezelf zul je geen drang moeten hebben naar het imiteren van iemand anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees jezelf, want je kunt geen ander zijn...

Beter jezelf zijn, ook al is dat niet op je best, laten zien wat/wie je bent in alle openheid, in alle eerlijkheid, dat is waar het om draait...

Een ander imiteren, moet je alleen doen als je er heel veel geld voor krijgt op de bühne, maar anders is het vergeefse moeite...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vind ik een hele goede uitspraak, want het klopt ook gewoon! Wees altijd jezelf!