Een mooi kindje groot brengen en het dan voor de leeuwen (wolven) gooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het verklooten voor jezelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als een moderator met bril met een iphone wordt bekogeld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ik kan me voorstellen dat je dat gevoel nu hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan bekogelt ie dus zich zelf, of die ander moet de glazen betaald hebben, maar ik vermoed dat ik begrijp wat je wilt zeggen.
opzettelijk zijn eigen zaak/belang dwarsbomen/bederven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als gevolg van hebzucht je principes aan de kant zetten en al het mooie wat je opgebouwd hebt opzettelijk kapot laten gaan.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yes !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was het maar hebzucht Amadea. Het is nog erger als het onbewust gebeurt als je je eigen glazen ingooit.
Amadea
13 jaar geleden
@Som: Ik kan me niet voorstellen dat het onbewust gebeurt. Als je van te voren bedenkt hoe iets zal gaan, dan kan een verstandig persoon toch op z'n minst inschatten wat de gevolgen ervan kunnen zijn.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Amadea, welke principes?
@khepput,dat is een teken van diepe, zeer diepe rouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rouw? Oh, nu zie ik het. De SOM lichtjes zijn uit. Tja, dan wordt het donker. Ik zal het eens melden bij de directie, want dit kan natuurlijk niet zo. AWM heeft ook last gehad van een ongelukje zie ik.
Amadea
13 jaar geleden
Een platform te zijn dat als doel heeft kennis te vermeerderen en te delen,
door het stellen van vragen naar controleerbare feiten of omstandigheden waarmee de algemene ontwikkeling gediend is,
en het geven van beargumenteerde antwoorden die daadwerkelijk een antwoord geven op die vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, maar ik ben niet overtuigd van dat doel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijd voor iets nieuws, met een transparanter moderatiemodel.
Dat betekent; 'Het voor zichzelf bederven'.
amc