Nee is niets voor mij... Ik heb 4 kinderen en die adviseer ik niets te doen op die dag, maar op een eigen uitgekozen dag, niet omdat het moet, maar omdat het mag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Commercie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Middenstandsfeest.
14 jaar geleden
Voor mij niet, voor mijn vader wel, dus doe ik er gewoon aan mee om hem een plezier te doen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weer een vaderdag zonder onze, overleden, zoon...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sterkte....
Het zou elke dag vaderdag en moederdag moeten zijn. Evenals opadag, omadag, dierendag etc.
En dan zonder commerciële inslag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even denken hoor wat een vader ook al weer was...

Mijn broertje en mijn zusje gaan in ieder geval wel naar hun vader toe...

Maar nee...

Dat betekend voor mij al 13 jaar helemaal niets...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij betekent het ook niets meer. Mijn vader voelt niet meer als een vader voor mij, dus hoeft vaderdag ook niet. Ik zou het trouwens wel heel fijn vinden als dit anders was geweest.

Toegevoegd op 13-06-2009 16:04:05
Moederdag betekent daarintegen voor mij des te meer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij is iedere dag vaderdag. Mijn kinderen bellen iedere dag op of komen langs. Een groter cadeau kun je niet krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaderdag betekent voor mij een kaartje sturen of even met mijn vader bellen, omdat ik weet dat hij het waardeert. Ik doe niet mee aan de commerciële onzin in de vorm van (dure) cadeaus. Dit heeft niets met de essentie van Vaderdag te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geef mijn vader op vaderdag een klein cadeautje =)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Commerciële onzin net als pasen, kerstmis, sinterklaas, etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn vader leeft niet meer dus ik sta deze dag even stil bij hem, niet bij zijn dood, maar bij hem....
(doe ik overigens elke dag wel maar deze dag in het bijzonder), ik zoek wat foto's op, misschien ga ik wel even naar westgaarde waar zn as ligt.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, voor mij betekent het gezellig naar m'n opa en oma samen met m'n vader, en ruzie zoeken met m'n zusje over wat we nou aan m'n vader gaan geven..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, en gelukkig betekent het voor mijn vader ook niets. Er zijn 365 dagen in een jaar, in een schrikkeljaar 1 dag meer. Dat zijn er genoeg, om te zeggen, dat je van hem houdt of hem een toffe peer vindt. Het hoeft niet op die ene dag. Hetzelfde geldt voor Moederdag en Valentijnsdag. Op laatstgenoemde dag worden er zelfs de meeste zelfmoorden gepleegd. Nou, leuk hoor, dank je wel!